Kampania linków sponsorowanych to rozwiązanie dla Ciebie jeśli potrzebujesz szybko dotrzeć ze swoją ofertą do wielu klientów.
Jeśli potrzebujesz dotrzeć w szybki sposób do konkretnej grupy klientów, powinieneś rozważyć opcję uruchomienia kampanii linków sponsorowanych. Jest to najlepsza metoda dzięki której możesz precyzyjnie określić obszar działania i budżet kampanii jednocześnie mając nad nim ciągłą kontrolę.
Reklama Google Ads jest narzędziem, które umożliwia natychmiastowe wyświetlanie Twoich wyników na pierwszych miejscach w wyszukiwarce. Narzędzie pozwala w sposób elastyczny zarządzać Twoją kampanią. Pozwala na dokładne zdefiniowanie grupy odbiorców wraz z obszarem działania, doborem fraz oraz wysokością budżetu jaki zamierzasz wydać na swoja promocje. W zależności od ilości konkurencji na daną frazę, tym wyższy jest koszt pozyskania Klienta. Dlatego przy niszowych lub odpowiednio dobranych frazach możesz osiągnąć wysoki efekt, przy niewielkich kosztach. Najważniejsze jest to, że płacisz tylko za realną liczbę kliknięć.
Zastanawiasz się, do czego Tobie może przydać się kampania Google Ads?
Dowiedz się, kiedy warto uruchomić kampanię Google Ads
Oczekujesz szybkich efektów?
Każde pozycjonowanie to efekt długoterminowych działań, które budują Twoją stałą pozycję w internecie. Google Ads to narzędzie, które pozwala rozwiązać problem w przypadku, jeśli potrzebujesz szybko zaistnieć lub zaprezentować swój produkt w internecie. Po kilku minutach od publikacji reklamy Twoja strona może wyświetlać się w jednym z pierwszych wyników na stronie.
Szukasz sprecyzowanych odbiorców w regionie?
Dzięki możliwości odpowiedniej konfiguracji celów w Google Ads, możesz określić konkretne frazy kluczowe, godziny, dni oraz zasięg swojej reklamy. Posiadasz dodatkowo szereg narzędzi usprawniających wiele procesów związanych z celowaniem reklamy np. istnieje możliwość aktywowania kampanii remarketingowej.
Promujesz specjalną ofertę lub produkt?
Zastosowanie kampanii Google Ads bardzo dobrze sprawdza się w promocji konkretnych produktów oraz różnych ofert czasowych. W połączeniu z prostymi stronami typu landing page, które zawierają tylko informacje o promowanym produkcie przynoszą bardzo dobre rezultaty konwersji.
Chcesz wiedzieć, ile wydajesz?
Każda kampania to ściśle określony budżet, o którym Ty sam decydujesz. Dzięki precyzyjnym narzędziom jesteś w stanie ustalić, jaki ponosisz koszt pozyskania nowych odbiorców. Przez cały czas trwania kampanii, możesz dowolnie zwiększać lub zmniejszać wydatki na reklamę. Najważniejsze jest to, że płacisz tylko za efekt, którym jest odwiedzenie Twojej strony poprzez kliknięcie w link, a nie tylko jej wyświetlenie w wyszukiwarce.
W czym możemy pomóc?
Reklama Google Ads dostępna jest dla wszystkich użytkowników, jednak prowadzenie skutecznej i optymalnej kampanii wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia. Dzięki nam otrzymujesz gwarancję najlepszego wykorzystania budżetu do osiągniętych efektów. Otrzymasz również doradztwo w zakresie odpowiedniego doboru formy reklamy oraz jej zasięgu w przełożeniu na przewidywany budżet.
Skuteczna kampania
Opracowujemy i wykonujemy całość prac związanych z Twoją kampanią. Uruchamiamy konto, obmyślamy strategię, monitorujemy efekty, wprowadzamy poprawki.
Wsparcie i konsultacja
Aby osiągnąć jak najwyższy zwrot z inwestycji konsultujemy i wykonujemy szereg dodatkowych działań wpływających na Twoją kampanie reklamową. Jednym z nich jest optymalizacja samego źródła, jakim jest strona internetowa i dopasowaniem go wymagań reklamy.
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Potrzebujesz informacji lub indywidualnej wyceny?
Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 880 186 241 lub napisz na biuro@miacom-studio.pl. Możesz również wypełnić poniższe pola i pozostawić nam dane kontaktowe.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!
* - pola wymagane