Zaplanuj z nami efektywną kampanię promocyjną Twojego Biznesu
i zwiększ konwersję na swojej witrynie
Oprócz zaistnienia Twojej witryny w wyszukiwarkach internetowych, należy wykonać szereg działań, które pomogą przebić się jej na wysokie pozycje w wynikach. Działania te nazywamy pozycjonowaniem wybranych fraz wśród wyników wyszukiwarek wykorzystując do tego celu wiele elementów szeroko rozumianego marketingu internetowego. Aby uzyskać jak najlepszy efekt, należy odpowiednio dobrać konkretne działania względem każdego projektu. Dzięki naszej praktyce w zakresie przygotowania strategii marketingowych firm zdobyliśmy doświadczenie pozwalające nam osiągnąć zamierzony przez Ciebie efekt.
Co zyskujesz dzięki pozycjonowaniu?
Skuteczny sposób w dotarciu do większej liczby klientów
Zastanawiasz jak się jak działa pozycjonowanie?
Najważniejsze cechy pozycjonowania
Elementy oferowanych działań
Optymalizacja SEO
Jest to ciągły proces postępujący wraz z rozwojem strony, oferty czy fraz kluczowych. Optymalizacja SEO polega między innymi na dostosowywaniu strony do algorytmu wyszukiwarki, jednak głównym jej elementem jest odpowiednio dobrany i zredagowany tekst, co wiąże się z weryfikacją oraz opracowaniem nowego contentu. Dodatkowo optymalizacja opiera się na umieszczeniu odpowiednich nagłówków na stronach głównych i podstronach. Wszystkie działania związane z optymalizacją strony są istotnym elementem, który pozwala na szersze działania związane z pozycjonowaniem.
Content marketing
Jest to element, który polega na regularnym tworzeniu i dystrybucji treści mających na celu zainteresować sprecyzowaną grupę klientów, jednocześnie przyczyniając się do osiągnięcia większej konwersji. Na podstawie dostarczanych informacji tworzymy wartościowe i użyteczne treści, które można wykorzystać do promowania oferty lub optymalizacji strony.
Link building
Pomimo wprowadzonych wielu zmian w tej kwestii w algorytmach Google proces ten jest ciągle ważną częścią w pozycjonowaniu. Zadaniem budowania linków jest pozyskiwanie ich na wartościowych stronach, gdyż najważniejsza jest dziś ich jakość, a nie ilość. W ten sposób zdobywane linki są wartościowe oraz bezpieczne, dzięki czemu Twoja strona zwiększa zaufanie Google, a tym samym przynosi jeszcze bardziej widoczne efekty.
Marketing szeptany
Działania marketingu szeptanego polegają na tworzeniu dyskusji w mediach internetowych na temat danego produktu lub marki. Główną funkcją marketingu szeptanego jest angażowanie się w odpowiadanie na zapytania innych użytkowników w sposób naturalny. Prawidłowo wykonywany marketing buduje zaufanie wśród pewnej grupy klientów.
Kampanie reklamowe - SEM
Zadaniem kampanii reklamowych jest osiągnięcie wysokich wyników w wyszukiwarkach Google, w krótkim okresie czasu. Kampanie SEM dają szybki efekt w dotarciu do sprecyzowanej grupy odbiorców, przez co przyspieszają oraz usprawniają pozycjonowanie. Twoja reklama wyświetlana jest wśród wyników wyszukiwania, a także na stronach oraz w aplikacjach partnerów. Kampanie realizowane są na zasadzie Pay Per Click co oznacza, że opłata pobierana jest dopiero w momencie, w którym ktoś w nią kliknie. Wyróżniamy różne kampanie, które dobierane są w zależności od celów biznesowych klienta:
Media społecznościowe
Media społecznościowe stały się jednym z popularniejszych narzędzi marketingowych. Pozwalają prowadzić bezpłatne działania promocyjne na podstawie aktualizacji konta użytkownika, zamieszczaniu odpowiednich treści i materiałów oraz zwiększaniu ilość użytkowników. Dodatkowo przy wykorzystaniu mediów społecznościowych możemy wykorzystać odpowiednie narzędzia służące do prowadzenia płatnych kampanii reklamowych, które pozwalają trafić do szerszej grupy użytkowników na podstawie sprecyzowanych cech. Prowadzenie płatnych działań w obszarze Social Media pozwala na osiągnięcie celu kampanii marketingowej.
Analiza i monitoring
Przez cały czas pozycjonowania Twojej witryny wykonujemy pewne modyfikacje i działania oparte na analizie danych dotyczących osiąganych efektów. Dodatkowo abyś mógł regularnie monitorować postępy naszych prac przygotowujemy dla Ciebie raport.
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Potrzebujesz informacji lub indywidualnej wyceny?
Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 880 186 241 lub napisz na biuro@miacom-studio.pl. Możesz również wypełnić poniższe pola i pozostawić nam dane kontaktowe.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!
* - pola wymagane